donderdag 9 november 2017

Merry Christmas

Hallo allemaal, het is weer de tijd van het jaar om kerstkaarten te gaan maken. Dus deze keer een kerstkaart van mij.



Pons een klein rondje uit een restje papier en plak dit op een stuk aquarelpapier.


Ik heb voor deze kaart maar twee kleuren gebruikt van de Molotow Aqua Twin Markers. Dat zijn de kleuren 013 Turquoise en 033Cool Grey 04. De kleuren heb ik op een gelamineerd sheetje gezet.


Als eerste heb ik met de turquoise wat globale lijnen getrokken en een beetje uigewassen met een waterpenseel.


Daarna heb ik de cool grey gepakt en dit door en rond de kleur turquoise uitgewassen.
Je ziet dat het een wolkenpartij wordt zo.


Daarna de stempel met versafine onyx black gestempeld.


Bij de rand van de stenen heb ik nog wat turquoise aangezet en een beetje uitgewassen.
Het rondje heb ik er nu ook afgehaald.


Met een witte Molotow marker heb ik spetters gemaakt.

Daarna een kader uitgestanst en de afbeelding erin geplakt. Tekst erbij en de kerstkaart is klaar.


Ik hoop dat jullie het weer een leuke post vonden en ook lekker met de kerstkaarten aan de slag gaan.



1 opmerking:

Nicky zei

vraiment splendide !