vrijdag 31 maart 2017

Embrace

Hallo allemaal, vandaag laat ik jullie een label zien die ik gemaakt heb met de Molotow Aqua Twin Markers. 


Ik heb deze keer gebruik gemaakt van de Misty omdat ik een paar keer wil stempelen op dezelfde plek. Ik leg mijn label op de Misty en bevestig deze met wat magneetjes. Dan leg ik de stempel met de rubberen kant op de label, zo kan ik precies zien waar ik hem wil hebben.


Duw dan de klep dicht van de Misty zodat de stempel in de deksel blijft plakken. Ik heb nu eerst de bloemen van de stempel be-inkt met de Molotow Aqua Twin marker 008 Pink. Dit doe ik met de brede punt van de marker. Doe de deksel dicht en druk de eerste laag op je label. Ik heb dit bij de bloemen twee keer gedaan omdat ik hem wat donkerder rose wilde hebben.


Toen heb ik met de Molotow Aqua Twin marker 019 Brown de takjes be-inkt en ook weer afgedrukt op de stempel. Dit heb ik maar 1 keer gedaan.


Toen heb ik met de Molotow Aqua Twin marker 016 Yellow Green nog een keer de takjes be-inkt en dit ook weer gestempeld. Ook dit heb ik maar 1 keer gedaan. Op de foto is het niet zo duidelijk te zien maar je krijgt nu een andere kleur bruin met kleine stukjes groen erin.


Toen heb ik de label uit de Misty gehaald en ben ik met de Molotow Aqua Twin kleuren 013 Turqoise de eerste laaag schaduw aan gaan brengen. Daarna nog een keer met de kleur 016 Yellow Green.


Hoop dat jullie het weer een leuke post vonden ik jullie weer wat inspiratie gebracht heb.


1 opmerking:

Anne zei

Deze is ook heel mooi Marga, leuk die labels, ik ga er eens naar op zoek......
groetjes Anne